دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام طفره نرو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 20 فروردين 1395
بازدید : 163
نویسنده : علی

 

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام طفره نرو با کیفیت اورجینال

ترانه سرا : زانیار خسروی آهنگساز : زانیار خسروی تنظیم کننده : سیروان خسروی

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام طفره نرو

Download New Music Xaniar KhosraviTafre Naro

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام طفره نرو

متن آهنگ زانیار خسروی بنام طفره نرو

قسم به تو من دلمو

بستم به تو طفره نرو

بده دلتو دست منو

بگو میدونی قصد منو

باید اینو من بهت بگم

خوشم اومده ازت یکم

بیشتر توجه کن به من

نذار که از دست برم

من دوست دارم و

یه بیقرارم و

کسی که نمیتونه بی تو بمونه

عشقم، بیا جلوی چشمم

آخه دل به تو دادم و

چه خوبه حالم و

تو عزیز منی

همه چیز منی

عشقم، واسه عشقت تشنم

هنوز نمیشه باور خودم

انقدر زود عاشقت شدم

اگه بمونی پیشم

تازه عاشق تر هم میشم

تویی دلیل همه خوشیام

هر جا بری من با تو میام

فقط یه نگاه بکن تو چشام

ببین از ته دل تورو میخوام

من دوست دارم و

یه بیقرارم و

کسی که نمیتونه بی تو بمونه

عشقم، بیا جلوی چشمم

آخه دل به تو دادم و

چه خوبه حالم و

تو عزیز منی

همه چیز منی

عشقم، واسه عشقت تشنم

باید اینو من تو بگم عزیزم

با تو هستم تا همیشه

حتی نمیتونم فکرشم بکنم

تو نباشی آخه نمیشه

فقط بیا و تو بزن یه لبخند

با تو هستم، تویی عشقم

پس بازم میگم دوست دارم

عاشقتم عزیزم

بیا جلوی چشمم

من دوست دارم و

یه بیقرارم و

کسی که نمیتونه بی تو بمونه

عشقم، بیا جلوی چشمم

آخه دل به تو دادم و

چه خوبه حالم و

تو عزیز منی

همه چیز منی

عشقم، واسه عشقت تشنم

حتی نمیتونم فکرشم بکنم

تو نباشی آخه نمیشه

فقط بیا و تو بزن یه لبخند

با تو هستم، تویی عشقم

پس بازم میگم دوست دارم

عاشقتم عزیزم

بیا جلوی چشمم

من دوست دارم و

یه بیقرارم و

کسی که نمیتونه بی تو بمونه

عشقم، بیا جلوی چشمم

آخه دل به تو دادم و

چه خوبه حالم و

تو عزیز منی

همه چیز منی

عشقم، واسه عشقت تشنم

دانلود آهنگ طفره نرو از زانیار خسروی




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com